
BELEDİYE BAŞKANIMIZ SAYIN ERTUNÇ GÜNGÖR NALLIHAN ADLİYEMİZ ADINA DÜZENLENEN VEDA YEMEĞİNE KATILDI
Belediye Başkanımız Sayın Ertunç Güngör Nallıhan Adliyesi'nde görev sürelerini tamamlayan Başsavcımız Sayın Engin Emre, Savcımız Sayın Salih İşler, Hakimlerimiz Sayın Ceren İşler ve Sayın Furkan Akbulut ile Yazı İşleri Müdürümüz Sayın Şerife Altunkaya onuruna düzenlenen veda yemeğinde bir araya geldi.
Belediye Başkanımız Güngör yaptığı açıklamada ''İlçemizde görev yaptıkları süre boyunca adaletin tesisi için gösterdikleri özverili çalışmalarından dolayı kendilerine teşekkür ediyor, bundan sonraki görev yerlerinde ve yaşantılarında başarılar diliyorum. Nallıhan’ımıza vermiş oldukları kıymetli hizmetler her zaman hatırlanacaktır. Yolunuz açık olsun.'' dedi.
